Nytt år och nya möjligheter

Fick ett sug att skriva.. Så varför inte. 

Sitter nerbäddad i soffan med pluggböckerna i högsta hugg. På onsdag har jag omtenta i beskattningsrätt. Det är en svår tenta och mycket saker att kunna, men jag kämpar på och försöker tänka att om jag klarat den är det bara en tenta kvar sen. För er som inte vet så kom skolan efter när jag började jobba, det var roligare att tjäna pengar än att sitta inne och plugga. Det får man skit för nu ett år senare. 

Hoppas alla hade ett bra nyår, det hade jag. Fick umgås med mina bästa vänner och fina pojkvän i lofsdalen. Nu är det ett nytt år och jag hoppas på mycket roliga saker detta åt. Framförallt resa lite! 
 Vem vet kanske dröjer ett år till innan jag skriver, puss så länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0