Måndag och ledig

Klockan sju ringde kl imorse och jag gjorde en chansning på att det skulle finnas en tvätt tid, hela morgonen fram till nu har jag sprungit fram och tillbaka men nu är äntligen allt rent och det luktar tvättmedel i hela lägenheten. Passade även på att rensa i mina garderober då det är lite dåligt utrymme just nu. Två stora kassar blev det, både saker som ska slängas med också saker som jag tänkte sälja. 
 
Som sagt jag skulle ju göra en update om hur min livs situation är, vi börjar med skola och jobb. 
Som sagt planer ändras och det blir aldrig som man tänkt sig, för det första så var det tänkt att jag skulle vara klar med skolan nu i våras. Så blev det inte utan i januari i år började jag en ny tjänst som bara tim-helg personal. Men fick jobba väldigt mycket mer och utbildningen till jobbet var väldigt krävande. Detta gjorde att skolan kom efter, rätt rijält. Så examensarbetet håller jag på med nu istället och det ska in om en månad unngefär. jag har några tentor kvar som ska göras nu under året. Men jag känner inte så stor ångest över att det blev så här för i slutet av september har jag fått en fast heltidtjänst och det är sån lättnad! 
Allt kan ändras även om det har varit mycket ångest så hoppas jag att det blir bra till slut. Jag får inte slappna av än utan det är mycket som ska göras. Men en sak i taget så ska det nog ordna sig till slut, lite senare än väntat. 
 
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0